vermestibi blogjainak gyűjtőoldalát lásd a vermesmotor.blog.hu oldalon!

Verhovina 6

Verhovina 6

Csak úgy gondolatban...

2015. március 19. - vermes tibi

Hónapok teltek el a legutóbbi bejegyzés óta. Azért nem írtam semmit, mert nem is történt semmi, amit a motorral kapcsolatban leírhattam volna.

Korábban már írtam, hogy meglehetősen kevés időt tudok a motorra fordítani. Nem csupán azért, mert nagyon kevés szabadidőm van, hanem mert kb. 160 kilométer választ el a motortól (panelban lakom, s a motor most anyósom műhelyében pihen). Ez az utóbbi akadály a közeljövőben meg fog szűnni: házat fogunk venni a nyáron, így lesz majd hely a motornak is. Elvileg. Egy kis kamraszerű helyiség lesz a műhely és a lomos, egy ideig talán még a kutyaól is - de majd megoldom valahogy, hogy minden elférjen. Szabadidőm sajnos nem lesz több, sőt egy ideig még kevesebb lesz mint eddig, hiszen lesz munka bőven az új házzal. De hát semmi nem lehet tökéletes.

Addig is, amíg nem tudtam/tudok/fogok tudni a motorral foglalkozni fizikailag, sokat gondolok rá. Ez így elég szánalmasan hangzik, de egyelőre ezzel kell beérnem. 

Két dolgot határoztam el. Az egyiket teljes bizonysággal, a másikat még nem száz százalékosan, de majdnem úgy. Nevezetesen:

1. Most berúgós, S-58-as blokk van a motoromban. Ezt ki fogom cserélni vagy át fogom építeni pedálosra.

2. Nem őrzöm meg teljesen eredeti állapotában a motort, hanem átépítem. Kicsit.

Mindkét dolgot külön írásban magyarázom meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://verhovina6.blog.hu/api/trackback/id/tr947284383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása